Saturday 17 December 2011

 
hadi ! tengss anta text dkad aku , kau suruh aku maap ken kau ken ? Err~ entah laa doe , aku tktwu laa aty aku bole maap ken kau atau tidak , sbb aku kene FITNAH ! bukan bnde bole buad maen kau twu tak ? haih ~ dah laa kau tuduh aku n mem aku yang buad bnde tuh ken ? kau tk pk ken ape perasaan aku nan mem aku tyme ur , ape yang kau twu , kau puas aty sbb dpt tuduh uwg , herh ! ape jenis uwg kau ny , hm , kau ckp if aku tk suke kau ckp jeh ken ? yuppp ! memang aku tk suke kau ! aku tk suke perangai kau yang kuad menipu tuhh !sape tak kutuk belakang kalau dah nyirap ken ? cube kalau kau nyirap nan someone ur , mzty kau kutuk belakang jugak ken ? haih ! tahpape , hm , tpy tkpe laa . terbukak jugak pntu aty kau nux mnx maap dkad aku ! sejuk laa skit aty aku bile kau mnx maap , okee ! dgn eklas aty  aku maafkan kau hadi !

No comments:

Post a Comment